Friday, September 3, 2010


"Make me feel like I'm the only girl in the world"

Blir så förvånad över mig själv när jag inte orkar blogga....haha. Nu orkar jag inte igen ialla fall. London var AWESOME, Camden market is the sheat och Oxford Street likaså! Min släkt och familj even better for sure. Min ÄLSKADE fina korta romans med min 3fingers knogjärns ring från Urban Outfitters vill jag inte ens prata om, som dom KONFISKERADE på flygplatsen för den "såg ut som ett vapen". Palla vara Ryan Air? Men fick med mig en bunt andra ringar som dom verkligen inte fick lägga fingrarna på!! (ordvits hihi, get it?)

..och min Cappricciosa. Har ni någonsin HÖRT något mer felaktigt eller? Lincoln kollade på den och skakade på huvudet "Så fel! Så fel!..."

Jobbet idag gick braa, tills det inte gick så bra, men men någon vecka kvar nu bara, phuh. Fick fint besök av Natta också! Kul som attan, vi fick pratat lite ialla fall och ses förmodligen snart snart igen :D Verkligen dags att ta tag i saker nu ja.

Måste sova nu, kommer aldrig orka upp imorgon, I feel it. Det blir Rihanna - Only Girl, Swedish House Mafia - Miami to Ibiza och Usher - DJ got us falling in love, helaa vägen till jobbet ja.



En liten random grej bara, någon som vet hur våran brevlåda blev såhär snygg över helgen? hoho! Tack för det iaf!

Jackie

No comments: