Tuesday, September 14, 2010


"You got me feeling like I do"

Uh, när man jobbat mycket och sedan är långledig blir man himla spioled!(Speciellt när man har huur kul som helst under de dagarna) Men vet att när jag väl är på jobbet imorgon (och för övrigt är ledig onsdag igen) så kommer ångesten lägga sig! Hoppas jag haha.. Work hard Play hard, helt enkelt!

Det är frukosten i helgen som gör det som vanligt.. fanken.

Har haft världens mysigaste kväll med Erika Akhi i stan! Evelina lyckades joina sista stunden, men missade pratet till vinet på avenyn! AH, varje gång jag är med någon som inte är härifrån, eller skall resa härifrån, blir jag himla taggad till att göra detsamma!!

..och då undrar jag, varför jag inte gjort det innan?

Måste verkligen sova nu, trött som ett ap och skall upp alldeles för snart.

Jackie

No comments: