Wednesday, September 1, 2010


"Ask me once."

"När jag blir vuxen skall jag aldrig.. när jag blir vuxen kommer jag..bla bla!" När jag säger så på caféet säger Ida L, du ÄR vuxen. Och javisst, men då tänker jag VAD I HELA FRIDEN ÄR DÅ de människor som kommer in och lipar för att LAGEN säger att vi inte får servera eller göra vissa grejer efter en viss tid?! Eller nästan kissar på sig när jag säger att vi har ändrat vissa grejer för säsongen är SLUT och att man inte skall gå ut och partaja som att man vore 15år mitt i veckan (LUNCHTID), i september. AAAH. Så. nu släpper vi det. Jag skrattar mest ååt er skall ni veta!

..men herregud vad jag vill att denna veckan skall ta slut. Vill sitta på planet till London NU och lämna Sverige långt bort inte ens i mina tankar för några dagar. Resan är fortfarande lite oplanerad men sålänge jag kommer dit, som sagt :P

Märker också att jag tror att SEPTEMBER snart är slut och att lönen kommer snart, så som jag planerat med mina pengar? Hahaha.. vart tar dom vägen egentligen? Månaden började liksom idag..herre. Oh well.

Nu måste jag lugna ner mig och sova eller något, har nog druckit för många espresso idag.

Jackie

No comments: