Thursday, September 23, 2010


"I'll never let you sweep me off my feet"

HUR kan det vara så varmt ute? och vara helt grått, på gränsen till regn.. Kan vara att jag klär mig ganska varmt (helt plötsligt?) men shit så varm som jag varit idag borde man inte bli nu hahaha.

Är iaf hemma igen från min lilla jobbsökardag! Allt gick bra, och fick bra bra besked från Gina Tricot, chefen var där samtidigt som jag för en gångs skull :D Så nu kör vi! Ikväll blire Idol, som vanligt och jag ska laga mat nuuu. Kyckling och klyftpotatis, mums, det är redigt gott.

Har jag visat min bok jag köpte i London? Mary-Kate och Ashleys bok, Influence! Så jäkla ball, och jag längtar tills jag får slukas upp och inspireras av den :P Den går ju inte direkt att ta med sig ut så jag försöker sätta mig ibland när jag är hemma, men är lite för flummig för det märker jag.

Jackie

No comments: