Monday, September 13, 2010


"..just might be paranoid"

Aaah, Johnny Depp! Finns liksom inga ord som beskriver den människan! Om jag hade träffat honom hade jag nog inte kunnat prata hahaha. Har precis kollat klart Chocolat. Looove that movie! Inte bara det att man blir hur sugen som helst på, såklart, CHOKLAD! Men åååh den är så mysig!! Och språket, jaa, franska! Håller ju andan varenda gång han visas, mmmh. Och det är inte bara hans utseende, utan hans sätt att prata, röra sig, bete sig, ALLT! Unreal.

Nu skall jag fila lite på mitt cv, sen tänkte jag gå ut och utforska gråbo! Vandra lite och se vad denna otroligt spännande och äventyrsfyllda ort har att erbjuda.... Arbeta bort min ångest inför helgen, som jag alltid får när jag skall jobba frukost. Vet dock inte varför jag får det, som vanligt, men sist var det ju hur soft som helst! Kan vara för att jag skall lära mig allt själv och lära upp Natti snart!

Oh well, vi tar det dååå va?

Jackie

No comments: