Wednesday, September 29, 2010


"La Joie de Vivre!"

 Kollar Jessica Simpson's The Price of Beauty, och idag är dom i PARIS, ååh. Och för övrigt träffade dom precis en tjej med seriously allvarlig anorexi! En föredetta modell. Hon såg verkligen läskig ut, som en Tim Burton figur typ. Men i alla fall. PARIS, under hösten! Ååh, snart vare ett år sedan jag var där, känns verkligen inte så meen jag är inte rädd för att hålla traditionen vid liv :D

Var hos ortopeden imorse och blev ganska nervös när jag gick därifrån. Jag skall magnetröntgas och sedan bestämmer dom om det behövs operation, och jag ska kolla mina axlar igen också..Hmm, låter som en miljon extra år av sjukhus tid? Något jag är sugen på? Nej. Men hellre det än att inte kunna gå en dag I guess!

Jag ska fixa mammas trådlösa såfort hon är hemma! MÅSTE kolla serierna nuu, 90210 var ju mycket mycket festligt. Behöver lite pepp och inspiration. SE vem som är med i ett kommande avsnitt med hihi. Älskar Jessica Stroups klänning med, phuh!

*
Jackie

No comments: