Wednesday, September 22, 2010


"I wonder why I never wonder why
the easiest things are so hard"


Jag undrar..OK att man har träningsvärk dagen efter man tränat, men varför är den multidubblad dagen efter det!? Andradagens träningsvärk.. DÄR har vi den riktiga värken. Jag har tränat lite hemma idag, men det var fanken inte lätt! Känns som någon har boxat mig i magen typ haha. Iofs är det också den härligaste känslan som finns, det är liksom ett bevis på att det hänt något!

Skall in till stan snart och hänga med Johanna B på hennes håltimme haha :) Solen är framme, men ser lite gråamoln som smyger sig på och idag skall jag verkligen ha paraplyet i högsta hugg! Känner att jag måste ta vara på varje ledig dag nu, för att inte bli knäpp. Eller, ledig o ledig. Jag har lite jobbtider helt enkelt! Sjuk omställning från sommarens otroliga hets, men jag känner att dessa dagar sedan caféet stängt (i söndags) och efter min första ensamma frukosthelg, har varit enough! Jag är redo för hets igen tack! Då känner jag också att det är jag själv som får fixa det. Så ni lär hitta mig i stan, som vanligt iofs, fast på jobbjakt :)


På tal om ingenting, egentligen. MEN hur i hela världen tillåter man sig själv att drömma vissa saker?! Jag sa iofs till mig själv innan jag somnade att det hade varit sjukt om jag drömde det någon gång, oooch visst gjorde jag det samma natt då!! Haha. Hmm, nice.

Jackie

No comments: