Thursday, September 30, 2010


"In a not so straight line,
running back to you"

Herregud va jobbigt det är att ta sig hem runt 16 tiden!! Hela världen skall hem med både bil och buss, folk tränger sig som djuur mer än vanligt, uh! OCH alla bussarna blir skit sena och jag får världens panikångest när det händer för man tänker "YES nu är det våran buss som kommer" så är det aldrig det!! Jaja, nu är jag hemma i alla fall, och vandrar iväg till eve alldeles snart för film och Idol, woho! 

Jag har jobbat idag, gött som kött. Städat tillomed! Snyggaste städerskan ever, sa min chef (nästan iaf!) för jag hade en blå herrskjorta på mig och svarta leggins, ist för.. god knows what. Jag blev även kallad Ghostbusters (damsugaren sätter man på ryggen som en väska! Usch) och Daniel sa "Jaha du jobbar ner dig!" HAHA får man säga så? Han fick en spark på rumpan iaf. Jag kommer ha världens träningsvärk imorgon, hos tandis på morgonen.

Det är verkligen kallt som attan ute nu, men ändå inte så att jag kan ha min jacka och halsduk och allt på mig på samma gång hela tiden! Haha, jag tror det är något fel på mig för alla andra verkar kunna ha det.. men men, om man kan ha det nuu hur sjutton måste vi klä oss i vinter då!?
 

OCH, jag är verkligen kär. Har drömt otroliga drömmar om denna pojken..mannen..killen? Mmmhm, NU kommer alla vilja se Tormented ja, men inte innan nej, aldrig någon som lyssnar! ALEX PETTYFER, can I have you for dinner? Och Diana Agron från Glee. Hur spexad film? Måste måste se såfort den är tillgänglig.



Jackie

No comments: