Thursday, September 9, 2010


"I thaught it was a smart concept..so I said "I do!"



Om vi tyckt att H&Ms tidigare kändis colabo's har ställt till med kaos vill jag inte ens tänka på hur det kommer se ut i butikerna denna gången! TÄNK att jobba på H&M nu?..snart. Det måste vara underbart när personalrabatten kickar in, men heemskt när affären öppnar hahah. Lanvääään, coming our way!

NU är jag långledig! Kan ni tänka er en bättre födelsedagshelg eller? Vi är verkligen bra på att fira födelsedagar måste jag säga. Ska inte prata för tidigt dock, men känner jag oss så har vi alltid så kul som vi viiill!

Blev för övrigt rånad på jobbet idag. NÄSTAN iaf, HA misslyckat rånförsök indeed! Rånaren (knarkaren/alkisen/skummisen) togs på bar gärning då han fastnade med sin äckliga tröja i vår fatölskran! SEN skyllde han på att en man där ute hade försökt sno pengarna och att han skulle lägga tillbaka dom, JAHAA! Idiot.

NU skall jag prova kläder inför helgen haha. Imorgon blire stan från morgon till kväll i stort sett, men i LEDIGHETENS tecken! Lovesit.

Jackie

No comments: