Monday, September 20, 2010


"On the edge of something real"


Phew, helgen är över!! Och allt gick finfint skall ni veta. Kul att jag gick och la mig för tidigt arbete och servering av poliser, och sedan kommer dom sent och sega (bakis) som attan istället! Hahaha. Nice. Hörde även att dom var på Bliss? Jaha då hade vi krockat ute ändå! Men mysigt som attan hade vi det i Öjersjö, känner att det är mitt gamla hood haha, med mycket fina minnen som vi tänkte re-live i höst! Fest hos mr.nudel, all in for sure!!

Ikväll vare matlagning hos Jossan, fy va duktiga vi är, Kalle och Johanna B var på plats också såklart. Det har även röstats och kollats på film/valvakats! OTROLIGT att vi såg hela grejen. Dock somnade jag när det var ..inte ens 100..vad det nu var..kvar att räkna, så jag missade själva "finalen" men hann höra att SD inte kommer få något stöd från någon, och det är ju ganska positivt, mitt i det idiotiska. Asså skäms man inte lite över sitt land? Hur fanken tänker folk.. Och sedan stå och hoppa och hojta som om dom vore på fotbollsmatch typ, herregud. Det för verkligen stå för dom, och deras pojke till "ledare".

Om några timmar blire träning med Johanna B! Ska bli nice som attan, har inte tränat på hela sommaren.. men ändå sprungit som en dåre på jobbet.. men aah, I miss it!!

På tal om inget. Gick igenom mina cambilder förut hahaha. Herregud. Lite träning, lite fest, lite kaos.

Jackie

No comments: