Thursday, September 16, 2010


"Vill du gifta dig med mig? ...vah?"

OK, where to begin?! Trodde att mitt internet sagt upp sig helt! Helaa dagen igår vare ur funktion, jag har gått som en fånge som väntar på sin dödsdom, men nu funkar det igen pheew! Jobbar frukost hela helgen, uh. Imorgon med Karro dock, så det lär bli rätt nice! De enda gästerna i helgen är ett gäng (stort gäng) poliser!! Jahaa.. Men ah, nu vill jag bara att dagarna skall gå fort!! Är ensam på lördagen med och det är nog där ångesten sitter!! Så full fokus på att bara jobba and get it over with.. För övrigt är sommarsäsongen på Caféet sluut för mig nu!!

Kollar Utfrågningen, hetsigt som attan ju! Men nu har tillomed mamma tröttnat och zappar omkring. Jag får dåligt samvete när jag kollar på debatter, folk blir så arga och skriker ju typ haha! Vet ni vilka ni skall rösta på?

NU vill jag sova, men är inte direkt trött? Fast orkar inte börja en kaos helg med alldeles för lite minisömn. Och mamma ligger och SMACKAR med sitt tuggummi som en lite unge och sedan snarkar hon helt plötsligt, så jag blir nästan knäpp nu känner jag och bara svamlar.

VAMPIRE DIARIES har ju börjat, jag missade det helt!! Måste se det ASAP! Det passar perfekt till mitt höst-hype (mörker, mys, mys, mera mys). Måste bara hitta en Damon eller Stephan Salvatore in real life så är det all good!

Jackie

No comments: