Thursday, September 23, 2010

"Something I said or something I did"

Kollade Gladiator igår kväll, filmen..inte tävlingen..och jag har tyckt om den sedan jag var liten, men fy den är verkligen hemsk! Man vill liksom att den ska sluta sådär lyckligt och bra som det gör i alla filmer, men den visar bara hur det förmodligen hade gått till i verkligheten. Bleh. Tur att man inte levde på den tiden, ingen rätt till någonting i stort sett. Tur att vi har möjligheten att rösta och välja lite hur vårat land skall styras (host host).

Nu blir det frulle och cv-fix. Sen måste jag hitta ett ställe att skriva ut det på haha, och bege mig till Angered, snabbt som attan, och sedan stan.. och sedan heeem. Det är redan fredag imorgon! Hur gott, och hur snabbt?! Kimb kommer heeem, och helgen kan gå exakt hur som helst, love it. Jag vill inte bara sitta hemma, så nu styr vi upp oss kära nära..och kära.. xD
Jag önskar ibland att jag gjorde en tatuering när vi var i London! Kan inte säga att det var näraa, men tanken föll ju liksom. Medans andra skaffar hund eller barn så känner jag att en tattoo hade varit perfekt just nu! En vän för livet det med hahaha..

Jackie

No comments: