Tuesday, September 28, 2010


"It's not a miracle we're needing.."

OH! Jag har helt glömt..I need to see New York, I love you! Där finns ju alla man vill ha och lite till.. på bioduken alltså. :) (förutom Shia, mmh) Ser att en av mina favo låtar är med på soundtracket också! HUR kan man inte bli glad och vilja röra på sig när man hör denna!? Plus att jag tänker på Vampire Diaries med, och då blir jag också glad hahah.. v

Sedan märker jag mer och mer hur det verkligen ÄR så att varje gång jag säger, Yes nu gör vi så! Eller Idag är det detta som gäller!..så blir det tvärtom. MEN ikväll är det äta ute med mamma och syster som gäller, vi sviker aldrig från en middagsdate. Hard Rock eller Pharrellis hade suttit perfekt! Men om det är jag som betalar såå..hmm, hahaha.

Jag ska fixa lite hemma, sen åker jag till stan själv. Möter nog Kimb en stund med, även om hon tänkt sitta på stadsbiblioteket tills ikväll (!?) och jag ska leta fram, och hoppas hoppas dom finns kvar, godisskorna och prova dom igen hihi! Höga skor, klumpiga och bekväma, det är ju awesome.

Jackie

No comments: