Wednesday, January 21, 2009

..and when it rains, it pours.

Åh jag skulle inte skriva innan jag la mig. Flera inlägg per dag = to much spair time. (Plus att jag skulle somna tidigt)

Anywho, har kollat the City och snaart Gossip Girl. Så min insperation kom tillbaka lite nu iaf, there is hope! Plus att jag har en favo i the City; Allie! The model, oh ja. himla vacker e hon, fuskilusk!

theCity
OCH hennes cheating-but-oh-so-hot boyfriend, Alex, är just det.. HOT! Nu mer än någonsin önskar jag att jag vaknade imon i en storstad med massa planeer och jobb att göra! Meeen icke..


När jag insåg att eve va hemma i greylive, fick vi abstinens och camade med funnyfaces/not so funny faces, hahaha.. dock e det alltid lika lätt att skratta åt hos, hur vi än ser ut! lol. Och imon ska jag leka på hennes jobb medans jag väntar på att mitt eeegna jobb ska starta, ih & uh! Sen har hypet inför helgen börjat!! Lördag, framför allt, det e brorar all together igen! För det e så vi rullaaar.. blast from the hype-past, utan stress hit o dit. Men som vanligt, kan vi nog förvänta oss ett o annat kaos.. :P if i know us all as well as i should!

nu är jag faktiskt trött, och vill vakna så jag kan äta frukost plis! och lyssna på musiiiik.

Don't make this about anyone else,
when it's really about you.
Jackie

No comments: