Wednesday, January 28, 2009

Onsdag..sen torsdag..sen HELG

Oh lalaa.. Nu fick jag sovaa ut, mmh nice.

Sitter o kollar Daddy's Girls på MTV.com, har precis ätit frulls. Jag blir himla motiverad när jag kollar på sånt. För roliga är dom med! Nadal vann såklart imorse..nästa match är på fredag! Jag hoppas jag kan se den för det är ju en viktigt match och det kan bli rätt spännande! Två spaniorer mot varandra mmhm..

OCH, jag har bara 2 dagar kvar på jobbet denna veckan! Ska försööka maxa så gott jag kan för det är sista veckan på lönen, lr vad man nu säger! Så det är alltså last chance att påverka nästa månads caaash.

Mitt hår är ej ok just nu, så det är mössa som gäller! (dock inte en "bad hairday" från rut.mfl) pleease don't buy those hats! Men känner att det inte är någon idé att fixa håret nuu såhär mitt i veckan, neeh! Får bli på fredag :D I have som ideas for the weekend miiihh..

Movie to watch, Friday the 13th, premiär fredag den 13! Såklart, scaary.
.

Lateer
Jackie

No comments: