Friday, January 16, 2009

helg helg heeelg

Åh åh vilken glädje mmhm. Ändo nu ere helg igen!

Ligger i soffan hos V och ska sova alldeles snart! Försökte leta upp twilight o somna gott, efter, den! Men det kanske va ett sign hahah, så jag kan sova lugnt o va pigg imon! Ska nämligen mini-shoppilura! Mmhm, all by myself eftersom jag inte jobbar på fredagar!! Himla skönt att shoppa med musik högt i öronen yao :D
.
Mina heta ladies


Jobbet idag va uuuh, slow as freakin aaah.. åt godis o drack oboy medans timmarna segade förbi. Det va tydligen inte bara jag som kände så, så det va skönt! Inte för att det spelar någon roll men..

IAF HELG AS GOTT! ändå vettiga nuuu.. huset är flyttat, har inte sett men hört. På lördag ere match o utgång, nice lr.. people here comes we!

Hela dagen har jag gått runt o sjungt högt på
Leona Lewis - Forgive me
och
Jesse McCarteny - Over.
Ifall ni undrade.

PUSSKALAS
Jackie

No comments: