Thursday, January 22, 2009

Kall Oboy!

Fruulle, vid lunch.. hmm.. Oh well!

Somnade exkat sent inatt, lr tidigt imorse, efter att ha kollat massa the "Secret Life of the American Teenager". För det första har jag alltid undrat: Why the freakin long name!? Men mmmhm, ni som känner mig vet, jag har funnit en ny snygging! Egentligen fann jag honom i min TeenVogue i USA. Ricky! We like :) Sen vet jag inte om the acting skilliiis är på en otroligt hög nivå, men hey.. it's there for a good cause..

Igår va det himla segt again at work. Vi ringde folk i gbg! FOLK JAG VET VILKA DET ÄR, i die.

SEN i centralen, gick jag förbi ett mesigt hmm hmm hmmm gäng!! och dom va ungefär lika långa som mina ben.. HIMLA COOLA TRODDE DOM ATT DOM VA IAF, så när jag gick förbi tog han på min axel. Ett riktigt GRAB, och VARFÖR gjorde han det! idiot äckel rör mig inte.. phuuf fula man.

sen va det glömt och nanii joinade mig glatt vid bussen miiihihi :D

idag e sista dagen jag jobbar, denna veckan! we love THAT. och imon e det fredag, mmm andas ut!

F.Y.I Jonas Brothers är så himla freakin söta! Kollade verkligen alla 4min långa avsnitt av "Jonas Brothers: Living the Dream" naaaw!

anyway, maten e klar hihi.
Jackie

No comments: