Monday, January 26, 2009

It's the one thing on my mind.

God afton!
Nr 1: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN big bro! Brandie fyller 21, o jag va först med att gratta sa han hihi.. det ska firas förhoppningsviiis i veckan, uuhum!

Nr2: Jag älskar Nick Jonas röst, jaa i do! Som jag tidigare sagt. Men åh, dom e så vettiga allihopa! Jag vill med juu.. för kul.

Iaf, så är det inte helg längre! FÖR fort som vanligt jaa. Men det har varit festligt! Emmas avskedsfest va himla kul! Speciellt om man va en BROR! Jag jaz eve, gick lös på allt! Vi hittade tillomed spiskummin i affären ju! Det va mysigt att leka med allt folk. Och lika kul att (nästan) alla gick ut till samma ställe sen, BLVD. DOCK va det ju allmänt sämst där inne.. anywho.

Jag o eve hade en "Ladidadii it's a Afterparty!" på vägen från klubben, i kön till franks (utan att köpa mat), på tåget hem (även uppe i bagageutrymmet), på bussen (med diverse snygga facen), i köket i gråbo(medans vi lagade mat), och sist men inte minst i sängen när vi aldrig somnadeee maahaha(för vi längtade efter sushi). Sååå, så går det när man rullar med oss! Ensamma är vi ändå luuligaast!

och jag skaa faktiskt försöka somna nu, för jag ska in till stan imon innan jobbet o leva lite (förtränga lite..) :)

Detta är den sötaste bilden ever. så HIMLA mysigt.


I remember when we kissed, I still feel it on my lips..

panik.
Jackie

No comments: