Monday, January 5, 2009

ont i huvudeet.

Nu är klockan himla mycket, och jag ska sova exakt snart!

Ligger i sängen o kollar olika klipp o låtar mmhm..uppskattar att saker o ting blir klarare och bättre day by day!

Dagens låt (f.y.i från Twilight)
Flightless Bird

Idag har vi virrat omkring o handlat mat. Det va mycket spännande när vi stannade på marknaden, och jag öppnade dörren och insåg att allt stod på spanska, och folket hade krympt. Latino-hood here we come! Jag blev utstirrad först för att jag hade mammas (lånade) pälsjacka på mig hahah. Varm o söt va den! Seeen fortsatte folket att stirra på oss, och mamma blev kallad Queen av den korta mannen bakom köttdisken(som luktade slakt som vanligt, uuh).

Kimb blev sedan rädd, och sa att hon va för ung för att dö här och nu, hon hade alldeles för mkt grejer hon ville uppleva. (hej någon spelar över?) Men jag sa Om dom ska stirra kan dom lika gärna få se något kul. och så skuttade jag omkring och skämde ut mig själv! HA det ni!!

Imon ska vi fixa frisyrer.. får se om salongerna inte vill sno alla mina pengar!! Annars blire ju ingen fin frill för min del :( och lite mini-shopping på morgonen. Nu vill jag att tiden ska gå fort så vi befinner oss back i the big apple!! fööör det e sånt vi gillaaaar.

JUST DET JA! jag har skapat en lista, i mitt huvud, på folk som har himla sköna röster :) Täänkte skriva den här men sen kom jag på att neheeeru. inte lämpligt.

men något smakprov kan ju t.ex. vara: (HAHA evee) killen från numb3rs, Pharrell, Common, TI.. där är några från kändis-fronten!! Sen har jag några nära och kära som gärna får babbla på mer än vissa andra med. hihi..


anywhoo, sweet dreams.
jackie

No comments: