Thursday, January 15, 2009

Seeing without using your eyes.. duuh.

Nu är jag back in Gråbo. I en kort dag, sen ska jag flytta in hos V igen ;D va himla mysigt o leka med mina favisar där igår efter jobbet. Komma ikapp lite oså :)

Hmm.. jobbet gick bra, stod ut, rättare sagt. Mitt i allt fick jag en attack igen o kände SIGN ME UP FOR ANYTHING BUT THIS ever again. Oh va jag känner igen den känslan :P Men nådde målet iaf och imon är sista dagen på veckan, sen ska jag säga till att jg inte kan jobba söndagar så ha det!!

För övrigt, let's forget about work uhh..

Kollar massa klipp, som vanligt, och kan/vill inte sova. För jag vill inte gå upp imon! IAF så hittade jag en trailer från New Moon. Men inte den riktiga, utan med provtagningar kan jag tänka mig för Bella är med, och en annan Jacob, och gör massa saker som är med i boken såååå..nu längtar jag. och VET att jag kommer gå in i en Twilight-fas igen (om jag hinner gå ur denna, vilket jag tvekar). Och då är jag förhoppningsvis ute på vettigare äventyr..

"the day you slipped away, was the day I found it won't be the same"

PLUS att jag kollar Behind the Scenes, och blir bara ARG! på allt.. mig själv. hej slösa tid här, på inget! Vill vara exakt där, on the set. tack.

..ska fortsätta o klaga nu, ensam, till mig själv :) för övrigt har mitt hår varit himla torrt idag, uh. Men ändå har jag gått runt o sjungit för mig själv, så det e ok.

Dagens dåraa:
Avril Lavigne - Slipped Away
-
-
Sen har jag kommit på en till grej. Jag ska smyga.. som sagt alla andra gör det so why not me. Om man ens pallar.. ska bli tyst igen mhmm.

Denna bilden gör mig alltid lika glad, lr ledsen

..vill iaf mysa.


"na na naa, I miss u"
jackie

No comments: