Tuesday, January 27, 2009

jag har kramp, och vill pussas.

Uh, pratar med nanii på msn! Vi klagar/planenar? typ iaf.. hahaha undercover.
Jag måste sova exakt snart, för jag vill snooza extra länge imon! Och för att kunna göra det måste jag ju ställa kl tidigare, meen det gör jag endast om jag sovit länge såå. gash.. Plus att jag har kramp i magen. ej ok, det e något skumt på gång. Ska exakt ringa doktorn imon, o reda ut ett o annat!

Sen såå har jag kollat nästan hela Centre Stage: Turn it up. Med min loverboy Kenny Wormald och som vanligt vill jag lipa när jag kollar dansfilmer, och dansa jazz tills jag dör. men hey.. Ännu mer efter filmen, och den senaste tiden, så vill jag pussas! Ett par fluffiga läppar hitåt please? Nehee, inte det.. Jag får gå runt o sjunga högt som vanligt ist!
Work today was fine. Måndagen gick fort, resten av veckan Feel free to do the same ok?
Dagens(och förmodligen veckans):
The last time I freaked out
I just kept lookin' down,
I st-st-stuttered when
you asked me what I'm thinkin' 'bout,
Felt like I couldn't breathe
you asked what's wrong with me,
My best friend leslie said "Oh, she's just bein' Miley"
The next time we hang out I will redeem myself,
My heart can't rest till then,
..I can't wait to see you again

Ändå va jag inne i stan en snabbis innan jobbet, och hann inhandla en mysig mössa o benvärmare! Det ska maxas exakt imon. Plus att jag tittade på Lisa medans hon åt mumsig Sushi! Så det ska verkligen maxas i veckan, för jag blev sugen. Ny Rodeo ute på NK? Hmm, let's find out tomorrow! Köpte nya Elle UK, Vogue va för dyr, hihi. Se så duktig jag blivit! Plus att Kate Winslet e för grymm på framsidan, så hon vann! Väntar dock på TeenVogue (:

Så ere, just nu.
Jackie

No comments: