Friday, January 30, 2009

"Brutal Honesty."

Natten till Fredag EXAKT NU! Och då mår jag som bäst för jag vet att jag inte behöver ställa kl imon. Vihoo!

Jobbet idag gick ju som på en räääkmacka! För så kan man tydligen säga jaa. Jag fick massa pengar, och det va inget klageliklaag, förutom att tiden gick feting långsamt som vanligt. Och jag målade en heel fin sida hihi. Påväg hem va han den dära söta med på bussen iaf! Hm, i wonder who he is! Men vill inte veta för då e det inte kul längre (:

.

Imorgon ska jag in till stan, förmodligen inte tidigt, och kolla den dära toppen - leta jobb - andas freedome! Sen kanskee jag skippar sushin, #1 så är det inte kul att äta ensam #så har jag bara pengar till att äta during lunch, och som sagt..så sover jag nog då!

.

Jag har börjat uppskatta en sak igen. Jamie Oliver. För det första är det ett HIMLA fint namn! Mmhm hamnar verkligen på listan av babynames nu. (tillsammans med Shy, o Nathaniel) jaa det ska va en pojkee. Och hans program The Naked Chef, är alltid på sådär lämpligt på BBC Life, lr vad det nu är, när jag kommer hem o äter kvällsmat! Han pratar så roligt, så man blir glad när man lyssnar. Och sen smakar ens egna mat mkt godare när man låtsas att man äter det han lagar! ÄVEN om jag fick Lax idag, föör gott! "Du ska äta din favorit mat idag!" Sa mamma gott när jag gick innanför dörren miihihih.. Sen påtal om namn, så kom jag på idag när jag ringde at work, att jaaaag älskar efternamnet Simon! Fuskilusk! Mysigt namn i allmänhet med men.. DOCK har jag inga planer på att behöva byta efternamn lr namnge någon på ett tag såå.

.

Hmm, önskar jag hade såna stora hörlurar imon inne i stan, så jag kan sjunga för mig själv o spana clothings AND SUCH! hahaha..Mysmysmys. Sen blire Sex and the City, och fix&trixs hos nanii! mmhm. Sånt e vi bra på.

.

Nu har jag glömt massa igen.. ååh. Ville babbla. Men tar det imon dåraa.. Kollar Smallville, o blev besviken när jag insåg att jag sett avsnittet innan! Folk i huset snarkar, så jag ska lyssna på musik OCH kolla massa tv (:

.

.
Naw, cute.
Jackie

No comments: