Tuesday, January 20, 2009

Lalalaa, tänk på något annat.

Jaha, hmm.. har fixat en spelningslista på youtube nu! Lr den e nästan klar men..det e ändå bara jag som ska lyssna så :D

Somnade ju himla sent, så jag vaknade likasåå.. och kollade klart på The Haunted Airman. Skummis film! JA Rob Pattinson är med, och därför höll den mig vaken :) himla stilig e han.
we love this pic.

Ska maxa musiken hela dagen, kanske tillomed på jobbet? Annars kommer det icke funka. Min faviiis favis med Rob Pattinson (ok, bland annat då), som jag iaf lyssnar exakt mkt på nu:

"I'll be your lover too"

..och om jag känner allaa mina vänner rätt..så är det bara jag som gillar den haha! och Stray Dog. Dom passar bra nu. Sen om jag kan få den i live version, varje kväll, i mitt sovrum, hade det varit ännu bättre:) mihihi..somna gott.

Imon blir spännande för då ska jag vara hos doktorn kl 14! HUR SKA JAG ORKA UPP, fast ännu värre, huur ska jag orka jobba sen!? Kanske blir bättre dock, när jag fått röra på mig lite och se livet utanför min tragiska vardags rutin haha. Men jag vet fler personer som inte uppskattar sina jobb heller så jag kan klaga tillsammans med dom.


Mer musik nu.
Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

vaaa? gash säg vilka mer filmer han är med iii :D så jag med kan maxa.. lalala BIO nästa vecka huh? :D