Saturday, January 24, 2009

"Hemkommen från party!"

You really made a first impression,
I'm stuck with you, I can't stop thinking.

Ja, jag är i gråbo.. har åkt nattBUSS med mina skabbvänner :) (en lite mindre piggare än oss andra) som jag älskar ändå.
.. ska sova nu för jag ska upp tidigt iih. tro det lr ej. Det betyder att jag somnar tidigare på en fredag när vi var varit ute, än vad jag gör på vardagarna när jag jobbar. Ej ok? Men sen va det ju inte en heeelkväll om man säger så. Vi sparar oss till imon.

FÖR DÅ ÄR DET LÖRDAG, och då ska vi ha en blaaast!

Ikväll har vi mini-varit hos emma, sen på flame! och sen intee inne på razzia(i kön lite kort), men på donken(utan guacamole).. get it :)

Jag adore Jonas Brothers - Got me goin crazy. Supersöt låt. Vill ha sommar exakt varje gång jag lyssnar, och sjunger med! Frågan är dock, VAD ska jag ha på mig imon! Håret ska ner iaf..och jag har fått låna pengar av min syster som är rikare än mig för tillfället, så här är hennes shout out. TACK.


Reminder: Destiny's Child - Soldier,
The Attic - In your eyes, Destiny, I just can't help it


breeeh?
Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

det var totaly kaos igår.. fett bra på razzia dock men om jag kunde så skulle jag ändra vakternas ansikten och slänga dom i en sjö för dom var cpiga igår :D så ni slapp dom iaf.. hihi VART BLIR DET IKVÄLL? :D