Friday, January 23, 2009

Baby, do you even care?

Fridaay everydaay! Lr i detta fallet, lördag pleease :D

..dock blire ett himla mys imon med kan jag tänka mig! Vi e ju ett himlaa mysigt gäng trots allt^^.. Nu är jag uppe sådär sent igen. Kan lika gärna inse att det e såhär jag rullaaar. Har börjat skriva nu iaf, och ska försöka hålla det enkelt. Mig-enkelt iaf, annars kommer det aldrig gå haha. Focus please! Och samtidigt som jag skrattar mig igenom större delen av TSAT (the Secret life of the American Teenager), så är jag lite hooked. Men snart ska jag faktiskt sova.

Har insett att när jag jobbar såhär; min dag börjar när andras slutar, typ, så blir det att jag går igenom väldigt mkt med mig själv. I en mindre "oh im going crazy" kind of way då tack. Men ah, det e jag o mina serier typ haha!

Dock är det alltid lika kul att träffa en tipsy V ute på business dinner ;) och jag o eve har platser på alla snabbmat ställen i gbg, insåg vi idag när vi satt på Burger King på avenyn! Det va mellan BK och Kebab House.. men vi sparar Kebab House till imon :) <3

Nick Jonas fyller år den 16e sept, precis som en av mina kära brorar! det e ett sign, han e min smygis (så schh, säg inget!) och det där med att han e så ung o världs känd bla blaa, spelar ingen roll. FETT SÖT E HAN.

Jag insåg förut att ordet Absent, är väldigt fint. Plus att när Ricky sa "thus" förut, insåg jag en sak haha! For real. Mitt hjärta började slå as hårt. wierd. Anyway, det e helg så vem vet..

Sweet.
Jackie

No comments: