Thursday, January 29, 2009

waiting on a cure..

..but none of them are sure.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH whaaaat the BUCK!! Mmmhm hade verkligen glömt av, men nu har jah uppdaterat mig lite. i DIE av denna mannen!! spana in på youtube.


http://www.youtube.com/watch?v=_yPYtU9Pgos&feature=channel

om Twilight hahahaha..skrattar fortfarande

http://www.youtube.com/watch?v=Ly7lnPcZMp8&feature=channel


Är inne o kollar språkresor. Jag diggar Taylor Swift, hon är 180cm, och säger "jaa, det ger mig en väldigt bra utsikt"! Och Nick Jonas har sötaste skrattet.

Ska faktiskt sova nu snart.. Har massa on my mind, men glömde såfort jag började skriva och känner egentligen mest för att babbla om det högt ist så jag sparar mig till helgen! SOM jag för övrigt hypade alldeles mkt inför förut, LÖRDAG hihi! Plus att jag ska försöka åka in tidigare till stan imon och spana in en VÄLDIGT snygg top på Gina, Mm sorry skulle inte handla, MEN den e nog fett värd :) 149kr såklaaart. Gina Tricots magic number.

Han e fortfarande en sweetnose.

Tar det långa inlägget imorgon hihi. Ska drömma massa inatt fo sho!! Jag hoppas att Dakota Fanning får rollen som Jane, i New Moon! Hörde ryktet precis, och hon hade ju ÄGT! Jag undrar vem som kommer spela Leah Clearwater..det hade jag velat göra(och kysst rob pattionson backstage). Kick-ass angry wearewolf, som hatar/älskar sitt ex för resten av sitt liv. Hmm jag hade funnit insperation rätt lätt iaf! (nej syftar inte på dig)

.

Paris.

Jackie

No comments: