Saturday, January 31, 2009

Inside, and outside.

Om ni inte visste, så är detta mitt favorite show ever! For real, på riktigt: Inside the Actors Studio.

Just nu är Robert Downey Jr gäst, och han e himla spännande. Jag har alltid undrat hur kändisar klarar sig i fängelse! :S Usch snart ska T.I in, hoppas han inte skadas buuhu.
Idag har jag plinkat piano hihi.

Och på tal om att skadas..idag va det äkta Girls Gone Wild, inne i stan! EH what the freak?! Först när jag väntade på vagnen i brunnsparken så gick ett gäng tjejer förbi mig (smååtjejer, röda jackor vita jeans) och sen helt plötsligt slåss dom ahahah.. typ sparka på varandra o drog ur löshår o grejer. Lol. SEN när jag och eve gick till bussen, ropade en tjej HALLÅ?! DU DÄR?! RÖD JACKA!! Både jag o eve kollade så att ingen av oss hade röd jacka haha, palla liksom. Sen när vi hade gått uuut genom nordstan och stod vid vägen kom hon igen med sitt "gäng" o ba HALLÅ? DU TJEJEN! Så tog hon tag i en liten tjej bredvid oss o ba, EY varför stirrar du? Vem kollar du på! Bla blaaa massa sånt MESIGT! Och den andra tjejen ba ehm vaa? Va typ rädd. Så alla som stod där väntade vid övergångsstället, sen drog någon iväg henne oså ropade HON fjortis. Asså, i die.. get a life.

Något som uppskattas är: Muse - Supermassive Black Hole

Sooo, frågan är! Vad har vi gjort i stan :D Det blev ju verkligen bio iaf hahah, chocker! MEN vi fick med oss en brandie trots allt :) och eftersom hela göteborgs befolkning tagit över både Bergakungen och Biopalatset, så hamnade vi på restauranttt ooh! En blast hade vi :) och vi åt mat for days hahah.. "Men dom e så långsamma här ju!" "Jaa då hoppas jag ni har mkt på hjärtat!" och det hade vi allihopa, såklart. <3

Ska faktiskt lägga mig snart, för imon eree full rulle! Ska in till stan med eve runt tolv o kolla lite fort. Sen kolla match i hallen! Heja Simpa heja Brandie! oså ska vi mysaa med Lusen! och massa mer :)


Har hittat en ny favis-line, i Video Girl! Ja det är Nick Jonas som sjunger.. men åh, kan han inte sjunga här framför mig ist! F.Y.I jag vill se Valkyrie! Tom Cruise e het.

Nighty
Jackie

No comments: