Tuesday, February 3, 2009

Spring Insperation.

Exakt nu, sitter jag i Vics soffa och ska blogga som en galning! Missade hela helgen, och nu t.om. Vs Bday, som va igååår! Hon fyllde 26, miss old little lady :) <3>

GRATTIS i efterskott babe! Såklart va jag o eve här o myste,
medans födelsedags barnet mest sov!

Så, what's new? Vi tar det nya först sen..helgen :) BLAST! V fick sin H&M Vårkatalog precis. Med EN ful, blond kille i! Sånt uppskattar vi inte. Det vi uppskattar dock (jag mest) ÄR att Sean O'Pry är med i den stora katalogen, och överaallt i affären o på hemsidan! MMH! Han är en ung snygghet! Där har ni någon att ta efter killar, gash. Se och lär! Det är inte såå himla svårt att klä sig snyggt, följ med mig o eve på en shoppingtur så brukar det sluta rätt bra hahah. Vi har lyckats ett antal gånger med diverse boys :) För övrigt är Sean O'Pry yngre än mig. Sånt e alltid festligt.


Snart ska jag till jobbet med. Känns lite skumt, för jag har varit uppe himla länge för en gångs skull! Och det e ju så fiiint väder ute, så jag hade helst velat vara ledig o njutit hela dagen :) Men ikväääll blire film, chips o massa guudis, här igen! Så det ska jag längta till under mina långaa långsammaa (4) timmar på jobbet, hihi! Nu bestämde jag o Vics precis att vi ska kolla första avsnittet av Gossip Girl, för hon har tappat sitt GG minne, o jag älskaar första säsongen så, fair and faair!

HELGEN! Lördag, på dagen va det basket som gällde. Och vi lyckades t.om. shoppa lite innan! Dock va det himla onödigt, för ingen av oss haar pengar! Iaf, så vann Högsbo mot boråås, och the ladies förlorade tyväärr sin match! Men vi fick iaf träffa Lusen o Simpa, även om det va kort. DOCK insåg vi efter ett tag, att alla (hemsktmesigasvikare) skulle överge oss inför kvällen!! Men ungefär runt 21 så va partyt i full gång hos V, med ääännu roligare gladare människor, så vi fick exakt så kul som vi ville ändå :D Jag Eve Vics Lisa Miles Mario Dias hade en rolighet, och såfort Eve tog över våra glas började det hända grejer haha..som vanligt.

Iaf så bailade V när vi skulle ut, o Lisa begav sig till fjällen. Så det va Me Nani and the boys, på Razzia! Lagom festligt jaa, när vakterna pekar o säger "HON kommer inte tycka om musiken här inne" och sen babblar med oss fram o tillbaka under hela kvällen.. men hey, dom hade fel för vi hade en BLAST! Vi gjorde en Deffen; sprang in i mitten av allt folk o hoppade o skrek. Mogenhet på hög nivå! Det blev Ladiidadii afterparty hos V, med kokta ägg hahaha..

Söndag, jag lyckades ta mig, i tid, till Hotell Liseberg innan kl 14. Det va brunch på g! Dock blev vi 9pers ist för 3 (Jag mamma kimb jessica douglas mini-Jackie Filip +hans vän och Dennis) och vi åt himla massa mat, som inte smakade så mkt! Så nästa gång blir det FARRELLIS! För det uppskattar vi mest av aallt. Och medans vi satt där o brunchadee fick jag trevliga updates från Nadal-Fedderer matchen! SOM JAG INTE SETT ÄN. Men iaf så vann han ju såklart. THANKGOD. Och Fedderer grät efteråt när han skulle prata, så där höjdes min Fedderer nivå från..inte tycka om, till att tycka om lite iaf! Nadal är iaf bäst bäst bäst. Och snygg snygg snygg! Om någon vet vart man kan se hela finalen av Australian Open får ni hemskt gärna säga det till mig, för på youtube snackar dom bara kinesiska!


Igår såg jag ut som en persika enligt Hannah, o det e ju bra för dom e goda! Och jag spelade massa piano på morgonen, så jag blev glad..och började tänka på massa. Så nu får jag t.om. spela när jag kommer hem seent, för dom har hörlurar till synten där nere! Men har flyttat in hos V för tillfället, för vi ska ha en bla-a-aast här, medans dom sega byggarna fixar på vårt huus i gråbo!

Nu har jag ingeen aning om vad jag babblar om, men kom på att jag ska kolla The City och Daddy's Girls EXAKT NU! och dricka té o äta mackoor med V iiih.

Puuuh.
Jackie

No comments: