Friday, February 20, 2009

546

Oh! Vet ni vad jag uppskattar himla mkt? Denna listan på models.com! Top 50 models, booys!! (YES jag har börjat länka, hahah, smidigt! Klicka påå bara!)
.
Eh, ja Sean O'Pry är med! Varför han är 2a förstår jag icke dock. HELLO NR1!! iih..
Varför ser man aldrig Mr.Hottie Evandro Soldati någonstans längre? Han är iaf med på listan. Sötis..

*

Jag uppskattar Demi Lovato's röst! Speciellt live. Den är typ bättre då mmhm, det är inte många som rullar så ska ni veta! SEN vill jag himla mkt se Jonas Brothers filmen som kommer nästa vecka...i usa, i 3D. Så den behöver jag ju inte sitta att vänta på här borta på andra sidan klotet ehm..

Idag har jag hängt med Jaz o Felipe i staan. Virrat omkring mest, spanat kläder o andra har spanat...på annat! Sen har jag fikat på eves café med V och myst hemma hos henne. Jag o Eve kollade massa klipp på youtube. Mest Selena Gomez och Demi Lovato, dom e roliga! Speciellt denna senaste hahaha. Sötaste tröjan på Selena! Finaste håren på dom båda! Ballaste brillorna på Demi.


*

Imorgon ska jag in till staden, och först möta V innan hon åker heem till sin hemstad :P sen ska jag möta pappa! Sen eeeta på eves café kanske? På kvällen äre fira sisen som gäller iaf! Mat på Locatelli och partyyy! Bror-style.
L-O-V-E

Fashionweek update; Skulle du vara stolt om din man kom vandrandes i denna?

Eve säger att det kanske funkat på en tjej.. Jag säger att det är iaf mycket spännande på gossar. Den fanns i svart också. För er mindre vågade..

F y i, såhär såg jag ut en bra stund imorse.
Shaaaah!
Jackie

No comments: