Wednesday, February 18, 2009

Get some class and kiss the past.

..basically, what we're gonna do is dance!

Uuh, jag somnar snart! Ska försöka vända tillbaka på dygnet nu när jag har något skumt uppehåll på jobbet i en månad! FÖRST ska jag bli frisk, vill aldrig känna mig som en ballong igen :P


Har precis kollat the City! Och Aftershowen är himla festlig haha. Dom visade verkligen Adam (Senn) på en visning, i minsta "badshortsen" ever. Jaah.. det uppskattas. Jag ser fram emot nästa veckas avsnitt massor nuu, tror det är säsongs avslutning? För övrigt är Jay från Australien. Himla mysig dialekt i vissa fall, I say no more vinkeliviink. I programmet var det iaf nyår, och jag har bestämt att iår ska vi ha den lökiaste new years ever! PLANERA NU!! :P Plus att det va massa bra musik med, som vanligt! Och för en gångs skull kollade jag upp lite låtar:

Hyper Crush - Disco Tech

MSTRKRFT - Bounce

Flo Rida - Right Round

Fallout boy - Americas Suitehearts

Jaa, det är typ bara party låtar! Och jag blir alltid sugen på en Ladidadii LADY party när jag kollar sånna program :P en blast med mina girlies, helt enkelt! Sommar helst! Så jag får helt enkelt se fram emot det, ett tag..


Sen har jag också kollat in den nya T.I feat Justin Timberlake - Dead and Gone, videon! Justin vinner i den. T.I ser så sliten ut haha. Heja honom i keps dock!! Men aahh, låten är iaf bra och det är ju viktigast! Annan musik jag spanat in, lite efteer men, är Miley Cyrus - Fly on the wall(helst framfört på What the Buck), Aly & Aj - Potential breakup song. Systrarna har väldigt härliga röster! INTE som miss Vanessa Hudgens, i DIE, hahahaha! Såg nämligen några av hennes videos med gash..ej ok.


Mmhm som jag sa till eve förut, det är dags för ett gråboparty! Dom är faktiskt rätt lyckade ska ni veta!

Som jag nog nämnt tidigare..är jag SÅ redo för nästa månads lön! Men det börjar ju närma sig nu iaf! Och..gash jag har hittat massa vårskor jag vill haa! Från payless. Så om någon råkar ha vägarna förbi USA så får ni gärna ta med några par till mig! Vill jätte gärna ha ett par sånna häära sandaler i vår/sommar, för det passar finfint till uppklätt och chillax. And the ancle boots we will Love forever sooo. Nu är det också bekräftat att jag snart kommer behöva inskaffa en ny mob, gash..


Fashion week-favo, Jourdan Dunn. Born 1990, London.

För övrigt är min Francisco (Lachowski) som jag skrev om i det förra inlägget, 92a! hahahah gash.. det är min nya grej..tydligen! Jag dör fortfarande av den bilden dock mmhm, gå gärna förbi mig snart och se exakt ut så tack!

Sen uppskattar vi att Ellie har kollat TVÅ BASKETMATCHER nu! She gets pretty in to them too! Och för allas information pratas det om en öjersjö reunion (från min sida såklart). Det va mkt festligt att catch up, och gå igenom en o annan blast from the past hihi. Ellie föreslog reunion i Thailand eftersom det är där dom rullar allihopa nu för tiden!


Maybe, baby

Jackie

No comments: