Thursday, February 5, 2009

So I give a Kiss and say Goodbye.

Yes, nu är jag tillbaka i soffan :)

Hade lika gärna kunnat sova i sängen, men eftersom jag lever mig in i datorn nu så funkar det ej med en snarkande V bredvid mig! mahaha..

Vi skulle kolla King Arthur, men den laddade så segt, så medans vi väntade invigdes V till Cutlass gänget :P så nu har hon meed sett den lilla söta kortfilmen på youtuuube! Och direkt efter det så klickade jag vidare till massa Kristen/Twilight klipp. Gash.. kan New Moon inte skyndaaa. Palla vänta såhär efter varjee film sen? Eh nej. Då har jag iofs 2 underbara filmer att kolla på ist för bara 1. Iaf så kom jag sist till detta klippet här under, från min favo photoshoot. Jag dör av myshet. Kelan Lutz har en HOTBOD, och alla e så sötaa. (Heja RobPat!)


Idag har jag virrat omkring lite innan jobbet igen. Festligheter! Vaknade lugnt o fint, sjöng högt i duschen, tills jag insåg att hela byggnaden kunde höra mig. Kl 15 satt jag med eve på hennes café och åt föör goda mackor, sallad, tacos chips! MUMS. Massa dip ocksåå hahah..we like. Vi åt verkligen glass efteråt med, med massa lakritssås på, och det har jag varit mätt på under hela dagen ungefär gash. but still..we like. Sen shoppade vi loss lite, not really men, jag fick ett nytt armband! Som jag älskar!! och vill inskaffa flera..Väntar fortfarande på min tidning!! Men mest av allt ser jag fram emot imorgon, torsdag, för sen jobbar jag inte på 3 dagar! LYCKA. Och inför helgen känner jag mycket blandat. Ändrade precis en sak, samtidigt som jag insåg en annan..uh, i'm so dramatic, i know. Men jag stör mig så what else is there to do :P

Har för övrigt bestämt en till tatoo som jag vill göra! Och kanske tillomed vart jag vill göra den, vihoo! That makes.. a couple of them? Några som jag vill ha, och några som jag måste..haha.
Uhm, yeah...Not so much!
Vår&Sommar bums tack: Carolina Liar, Metro Station - Shake it.
Söt musik helt sådär mitt-i-maten!

Vad mer? Jag..vet..inte? Är bara så HIMLA glad att ytterligare en vecka gick förbi fort!Men missförstå mig rätt nu,(som endast jag säger)jag menar eftersom de senaste veckorna gått FETT långsamt, och varit sjukt meningslösa. JA, nu kom jag på. Ska spana mer Paris. Åh jag vill till NY. också hihi. Vill inte babbel-blogga (som jag så fint döpte det till nu.) så jag slutar nuu. Ska kolla Daddys Girls också, för jag va duktigt igår natt, då jag ist somnade! Vilket jag insåg att jag kanske gör nu med..

Jag vill se Jonas Brothers 3D-consert experience, lr va den nu heter! Kommer ju knappaast ut på bio här, men på något sett ska det gå, ska ni se! Jag uppskattar Jonas Brothers - BB Good!

Såå, bilder på något sött, kommer här

..bestämde jag nu :)


Nighty.

Jackie

No comments: