Friday, February 13, 2009

Snarkisnarki!

Yees nu ska jag sova :D Tidigt visst? Ska faktiskt ta halv tolv bussen in till stan imon gash..

Min kära mor ligger bredvid mig och min syster på golvet.. vet inte om dom båda saknade mig på mkt helt plötsligt! Dom snarkar iaf..

WHAT THE BUCK nytt

Skulle bara säga det. Vill inte väcka dom, inte för att jag tror att något skulle kunna göra det nu men ändå..Tar ett inläägg på morgonen om jag hinner ehm! Iaf så äree motown, numb3rs & dinner for five som uppskattas mest sena kvällar :)
.
"Our song is a slammin' screen door,
sneaking out late tappin' on your window.
When we're on the phone talking real slow,
'cause it's late and your mama don't know.
Our song is the way he laughs,
on the first date 'Man I should've kissed her when I could have.'
And when I got home and I said Amen, asked God if he could play it again.."
.
Just so you know.
Jackie

No comments: