Monday, February 23, 2009

Note to myself; SOMNA TIDIGARE!

"I really shouldn't miss you but I can't let you go."
554
Nu ska det berättas! Åh..herre.guuu va trött jag var imorse. Kan vara för att jag sov i ca 2 timmar? Jag gick iaf upp en sekund innan jag gick till bussen. Väl framme hos doktorn sa dom i receptionen att jag visst var en månad för tidigt. Jahaaa, oj ståår det här på pappret 23e MARS men guu va syyynd för miiig! Så jag fick lugnt o fint ta mig hemåt igen. . . . Arga sms skickades lite hit o dit dock.

Iaf är det redan förträngt nu. Det är ju inte så att jag hade massa plans direkt. Men jag har iaf tagit dagen till fånga och letat massa kurser, program och skolor. Efter ett tag fick jag ont i huvudet av alla alternativ, men nu är det igång lite iaf! Måste trixa lite mer på utlandsgrejset bara. Alla andra verkar ju klara det så what's the deal here ha? HA? Om det hade varit soligt ute hade jag kunnat andas ut lite iaf..


So i reeeally want to se Watchmen (mars 9?), Transformers 2:Revenge of the fallen (juni 24) trailer här (seriöööst hur kan man skapa en sån film, BALL!) and Harry Potter and the half-blood prince (juli 17)! Amongst many other movies, but gash...I've been waitiiiing for these!! Plus att jag vill gå på bio allmänt! MYS. Ska jag liksom inte få se Twilight på the big screen ever nu då? NEW MOON it is.


Yaay my cutie is back.

Seeen så har vi min hottie. Det kan spenderas mkt tid bara på att stirra ska ni veta, i'm a pro. Tänk er att se honom live framför en Helloooo tack! Jag o Joanie konstaterade igår att det verkligeen inte finns några såna 88or här, för då hade vi förmoodligen sett dom för längesen! Och..sen finns det inte så värst mkt annat heller för den delen. MEN som jaaag och V konstaterade förut så finns det mkt bättre än..vissa andra. Förhoppningsvis, sa jag. För annars har vi inte mkt att se fram emot.


Isch min hals är helt tjock, blä palla sjuk? Eh jaag uppskattar Selena och Demi's hår(bara D's på bilden dock)! Gash. Ska fixa mitt eget alldeles snart mmhm :) F Y I har jag spelat My Life Would Suck Without You, ända sen jag kom hem förut hahah. Med lite avbrott för trailer and SUCH..och nu börjar jag tröttna faktiskt.


Hoppas Beyoncé kastade denna SAKEN långt bort efter galan inatt!


fashion failure, thankyouverymuch.

NY fashion week may be over, lr? Men glöm inte London fashion week! Luella Bartley har sina finaaa klänningar med endast där :) I'll check it out endast om the hotties hänger där dock huhu..that's meee.

Mat exakt nu.
Jackie

No comments: