Wednesday, February 25, 2009

..could it be, you're not that far?

OK! Detta är über kort nu. Men jag måstee berätta om min dröm innan jag glömmer, gash hahha..

Hade verkligen en såndär dröm, så det blir helt akward när man träffar personen sen in real life! MEN jag tror det är ganska lugnt för denna handade om KEVIN Jonas! I DIE hahaha.. fast egentligen va det bara ballt för vi blev värsta vänner. Hmm, i wonder where his brothers were?

Ialla fall.. Jag minns inte hur det började men jag va iaf på någon plats, och frös, så värmde han mig helt snällt. Alla kollade för det va så ballt att han va där (hahahaha)! Sen gick vi runt o prata, så ropade jag Heeey B! Happy new year! Och så pussade jag Beyoncé på kinden, för hon va tydligen min vän sen tidigare hahahaha.. När vi kom fram, me and kevin, till vart vi nu skulle..så sa han att han va tvungen att gå för dom skulle uppträda på kvällen, och sen gå upp jätte tidigt dagen efter.

Helt plötsligt va jag på vägen borta vid pappa. När jag va framme på hållplatsen hittade jag en gymväska och lite grejer. Då kom det en man och några killar och ba; "Jaa här är dom! Ring o fråga om det är hans.." Så va det Johans grejer, från Idol? Men jag smsade honom innan mannen, för att visa att jag kände honom. hahahaha.. fast han va känd för att han va med i något annat rockband typ. Akwaaard.

Sen va jag tillbaka där jag o kevin hade träffats. Då fick jag ett sms jättestort på tvn hahaha, där det stod Hej! Nu är vi frammeee och ska spela. Men jag ringer sen så kan vi prata och ah aah ah. Då tänkte jag vadå ah aah ah? Låter ju lite feel. Mystiskt. Det va iaf inte något såånt han menade, kommer jag ihåg hahahaha..

SÅ det va en mycket skum dröm. och nu har jag maxat Lovebug videon, sedan jag vaknade :) My favo is still Nick, och Joe är mkt sniigg! För övrigt sprängs mitt huvud snart, och jag kommer va mycket attraktiv när jag går runt o söker jobb sen.

Prosit!
Jackie

No comments: