Friday, February 27, 2009

Jonas Brothers 3D Concert Experience!!

HA! Nu glömmer jag aldrig namnet igen!

Ååh..Jag håller på att spara alla videoklipp från JB 3D på youtube! Gash jag vill se den juu, live helst! Fatta ballt! Sist jag va på konsert vaa det Destenys Child i Stockholm. Och innan det Destenys Child i Göteborg, hahah.. Iaf så har jag glömt hur mycket roligare det är på konserter, för då fixar dom o mixar massa!

Täänk hur unga Jonas Brothers är och va mycket dom har upplevt, gash.. Tänk att va on-tour med dom. Här är några favous från the Jonas Brothers 3D Concert Experience; Burnin' Up, Love is on it's way, Live to Party, Gonna Getcha Good, This is me (Demi har bästa rösten ever ju).. Det va typ alla men ah! Helt grymt iaf.

Sen såg jag denna mysiga intervjun på Unscripted! Lika roliga som vanligt hahah..

EXTRA sugen på sommar exakt nu med!

.

Just like I should, I'll get you good.

Jackie

No comments: