Saturday, February 28, 2009

It's alright, you'll find a brighter day..

Wifey my superhero hjälpte mig! Så nu blire fullt med videos häär, så slipper man högerklicka för den som tycker det e svårt VINKELIVIINK nanii! :D

Nuu ska jag alldeles snart försöka sova! Är trött, men inte särskilt sovig!! Jag vill sjunga o dansa.. hahaha.. faktiskt. Men det vill jag ju alltid så. Får hoppas på någon festlig dröm ist!!

Idaag har jag spelat pianoo, hängt med eve! Ätit massaa gott som vanligt..sen spelat piano igen! Eller keyboard nere i källaren med heta hörlurar faktiskt, mmhm! Kc & Jojo va nya låten jag lärde mig idag haha.. extra kul på keyboard när man kan ställa in flera hundra ljud lr vad man nu säger.. såå där satt jag o spelade/skrattade för mig själv. Alltid festligt att få samtal från folk som har varit ute o härjat, extra mycket, så dom säger "neej SÅ mycket märks det inte, inte så man hör i telefonen!! Ljuug intee!" Hahaha ook. Tvär soft.

Sen blev jag ännu mer confuzzled, vaad vill jag verkligen syssla med i framtiden? Mest liksom!! Gash..
Jonas Brothers - Love is on its way, är väldigt bra iih (:

Jag mår illa.
Jackie

No comments: