Wednesday, February 25, 2009

Absence makes the heart grow fonder.

Jaduu..Här ligger jag i min säng o snurvlar, när jag verkligen borde sova så jag kan bli frisk!! Jag borde sova och uppdatera mig på allt imorgon ist. Men eftersom jag fick datorn ikväll och inte har haft den på så länge så kan jag inte hålla mig härifrån! Jiisch, tror V har rätt "Snart har du fler vänner på youtube än i verkligheten!" But hey someones got to do it my friend!

Idag vaknade jag och mådde sämre. Så jag tog det extra extremt lugnt hemma, plingade piano and such! På kvällen va det match, först fikade jag V o V på E's café (haha rimm) med massa kärleksmumselimuuums! Ellie är nu inräknad på varje match, men har ännu inte funnit ett span! Don't worry honey, eventually they'll come to you! Och Fedish va tillbaka, han har saknat mig lika mkt som jag saknat honom :) så det va ju tur! Lucille va där med!! Hon lös upp med sin mysiga mössa, som intee va röd! Henne saknar jag alltid. Ska åka o störa ändaa där borta i Borås snart!
.
MEN gash.. Såg precis trailern till The Hills season 5 här! i love love love låten som spelas under trailern! spänniiiing! OCH nu längtar jag som jag vet inte vaad. Brody's back yaay! Jag o Linda har diskuterat lite på msn nu.. längta längta! Trodde aldrig jag skulle säga detta men Heidi sa det så himla fint till Lauren.. Vi får hoppas hon är litee smart framöver iaf :P

My favorite stories, are my stories with you.
My favorite memories, are my memories with you.

Åhej ohåå nu har man fått lön ju! Ska exakt gå in o kolla läget på banken, och längta till imon när jag ska in o söka jobb/hänga med jaz/kolla i affärer! Men, ska inte slösa denna månaden faktiskt.. tror jag. Nopp, för den som spaar..har mindre grejer. Pratade med Michell på msn också.. Hon är iväg med sin skola igen och GLASSAR i karibien! JAHA själv gick jag JM på lerums gymnasium, vi hade redaktions dagar och studiebesök på GP. Men så kan det va. Ses exaakt när hon är tillbaka :) JEREMY kommer heem på torsdag (tror jag det va)! Osåå fyller han år på fredag (tror jag det va) VIHOO! Missade honom exakt i julas för jag va i USA, men nu e han påvääg igen snart. Komsi komsi moster o mamma ska ta han om dig.

Uhm.. vissa grejer är fortfarande lite uh uh runt omkring. I don't really like to talk about it, som vanligt, meeen ah. Jag vet inte. What to do. Insåg lite saker idag, min puls goes crazy lite då o då, och jag vill ungefär ställa mig o slå på något. (hahaha raawr!!) Men ah, något måste ändras på iaf för det blir lite mkt för alla tror jaaag. Jiisch..If someone asks you, what do you answer?

NU ska jag kolla the City! Iiih. Adam Adam Adam. welike. Sen heroes, men det kaanske blir imon. Åhh jag skulle säga nåt mer men jag glömde! Kanske skriver ett snabbt inlägg sen efteråt haha.. GLÖM INTE att kolla aftershowen hihi!

Mitt hippieband i fredags yao.

Telling thoes lies.
Jackie

3 comments:

Linda Strömberg said...

"JAHA själv gick jag JM på lerums gymnasium, vi hade redaktions dagar och studiebesök på GP. Men så kan det va."


hahahahahahahahahahahahahahahah <3

Linda Strömberg said...

"JAHA själv gick jag JM på lerums gymnasium, vi hade redaktions dagar och studiebesök på GP. Men så kan det va."


hahahahahahahahahahahaha <3

Jackie said...

Vi hade det ändå skojsigt!!! :D:D <3