Tuesday, February 10, 2009

Topics!!

Åh, känns inte som om jag kommer somna så värst tidigt inatt(heller). Men ska försöka, för jag är ganska trööött redan. PLUS att när jag vaknar kanske det finns lite serier för mig att spana in mmhm! (The City, Gossip Girl)
Anywaaay, så tänkte jag gå igenom lite topics, som poppar upp i mitt huvud along the way! Så kan bli huur mkt babbel som helst här nu, but that's kind of the way i roll.

Taylor swift är på framsidan av TeenVogue i Mars. Och HUR smart är jag, när jag kollade sist vilken vecka månadens tidning skickas tillbaka?(v10) vilket SÅKLART betyder att den för det första inte kommer denna månaden, alls hahaha..och att jag skyndat igenom februari tidningen redan hmm. T S har iaf en himla härlig röst, och hon är väldigt down to earth för sin ålder, vilket vi uppskattar! Mer musik med henne på min playlist bums (album Fearless). Så props till henne!!

the Grammy Awards va inatt. Visas om ett tag tror jag? Iaf så pratades det mest om att Chris Brown och Rihanna var m.i.a, för han arresterades precis innan galan. Eller han gjorde det frivilligt, tydligen hade han misshandlat någon "kvinna" under ett bråk. Det sägs att det är Rihanna, såklart. Allt låter himla illa, och palla sånt lilla söta Chris Brun neej? Vi håller tummarna för det bästa :) och Jonas Brothers vann tydligen inget! SKRUTT. Jag vill se galan asap, för att spana snyggingar!

Joe Jonas är himlaa het i kort hår! Annars med, men extra mkt då! Plus att hans röst är himla mysig. Lyssna på Tonight, första raden i första versen! we like. Såklart är Nick min favoriiit fortfarande, sötare får man ju leta efter..

Igår hemma hos V spanade vi på Nip/tuck lite snabbt. DET är en serie jag ska försöka komma in i, men den har ju hållt på forever nu så.. Iaf så tycker jag, av det jag har sett, att den verkar himla bra! Tillräckligt galet för min smak jaa :) Sen kan jag se det som någon therapi-grej också, när jag ändå är igång haha. Låtsas att det är reality, för jag hade nog passat in rätt bra. Vinkeliviink för alla som vet(allt):P

oooch som sagt då..TeenVogue kommer ut vecka 10-11! Men som vanligt är jag inne på hemsidan medans jag väntar! Nu har det kommit upp lite smygtittar från kommande tidning, och länken här är till de hetaste rubrikerna! Jag gillar väldigt myckeet att de pratas French-fashion, och våår såklart! Så låt insperationen flöda haha.. http://www.teenvogue.com/teamvogue/toc/2009/02/toc

Akta, en svensk! Så har det känts ett tag nu hahah.. men på modefronten endast, så det är inga påhopp lr så vi pratar om nej. På teenvogue igen, så kollade jag vårens trender, då heeelt plötsligt står det STOCKHOLM! Sånt gör alltid så att jag stannar upp! Vad är detta för modemedvetna tonåringar!? Sånt uppskattar vi, åk ner till gbg o smitta av er lite vetja haha. http://www.teenvogue.com/style/trend/streetchic/stockholm?slide=5

Tidigare i helgen när jag o eve bläddrade igenom "Young Fashion bloggers" skrek vi typ båda två samtidigt när det helt plötsligt stod, From: Malmo, Sweden. AHAA heja heja! Vi tar över helt snart ju. Och när vi klickade vidare sen pluppade Sverige upp igen! Länken är till alla bloggarna, för den som vill läsa o klicka omkring. http://www.teenvogue.com/industry/2009/02/meet-teen-fashion-bloggers?slide=14
En tjej jag diggar nu är Carolina Engberg (bild från hennes sida to the right), en av bloggarna jag o nanii fann! Henne ska det hållas koll på, och läsas mer om! http://www.fashionsquad.com/

NU är jag nog out of topics! Phew.. blev ganska mkt fashion där jaa.. men det e verkligen så jag rullar ska ni veta! Time to focus mmhm!

."And I know, we get a little crazy.. And I know, we get a little loud..

And I know, we're never gonna fake it. 'Cause that's just the way we roll"

Stan imon!
Jackie

No comments: