Tuesday, February 10, 2009

Model Madness.

Jaa, det har kommit till vår vetenskap att en kär vän är där ute o lever livet :)

Hoppas jag iaf! Har inga details, men himla duktig är hon iaf hihi.. Heja Vickan!..och det är ju alltid bra! Sånt blir man motiverad av ska ni veta. Fick ett mycket motiverande sms av nanii precis med hahaha.

Nu sitter jag i köket bredvid Hannah och Lovisa +vänner. Dom spelar Alphapet medans jag sitter och är social vid datorn hahah..Ska till bussen snart, blev ingen tidigare idag heller men igår insåg jag att jag hinner gå av i centralen o vandra omkring lite! Så det räcker gooott. Plus att jag köpte Elle igår, den svenska, för bara 59kr lr nåt! UNDERBAR framsida med Caroline Winberg. Och man fick med en "Trendbibel" massa fina färger, sommar hallååå!? Iaf så ska jag sitta o läsa den hela vägeen, och lyssna på mina nya låtar jag lagt in. Bara JB, och jag insåg IGÅR att jag har haft dom all along men aldrig lagt in dom.. lol.

Här är iaf några modelsnyggingar jag uppskattar från Elite Miami.

Nawal Ayuob

.

Ana Beatriz Barros

Viktoria Alervall

Ikväll blir det The City, och Daddys Girls, som vanligt! Whitneys boyfriend är himla stilig som sagt. Speciellt när han INTE pratar hahah.. för hans mun är rolig. Men annars så :) Kolla häär t.ex.

Jay


On the phone förut med eve, gick vi igenom lite grejer. Och skrattade ihop till lite klipp "I know the muffin man muffin man muffin maan!" Så den ska jag sjunga på idag hahaha.. os. Nu har jag babblat av mig lite, och visat fina bilder.. så nu får det vara nog!

.

Sötsugen?
Jackie

No comments: