Thursday, February 12, 2009

Speachless over the edge, and just breathless..

..I never thaught that I'd catch this Lovebug again.

Yeees jag kollar verkligen på Camp Rock nu! Haha. tänkte bli lite uppiggad innan jag far iväg, och hypar ännu meer över att det är torsdag!! Helg helg helg imon imon imon. Och när jag vaknade hade jag ett sms från min faar, och imon är det lunch at Åhlens som gäller! Mmmhm där har dom lax ska ni veta. PLUS att have you seen the wheather outside! Åh, dumma jag vakna mitt på dagen o är lat.

För övrigt uppskattar jag Camila Belle! No acting skills i When a stranger calls, allmänt om alla i filmen :P men bra är den typ ändå. Och 10.000 bc är en festlig film där hon är ruffsig! Den skrattade vi åt javisst haha..på ett bra sätt.

Sen när jag ser henne vill jag exakt färga tillbaka mitt hår, och få iordning på det!! Lön nu tack.. Anywho, jag vill inte vara här i sommar hihi. Sjunga o dansa o spela musik! Ladidadii på det jaa. Storstaden sitter fint med (inte våran).. men det är ju på gång nu typ kanske iaf.

For now.
Jackie

No comments: