Sunday, February 8, 2009

Shallallaaaa!!

Opff..do I have to say it again?!
Jag vill ha längre heelger, gash.. nästa vecka är det iofs lov. Men alla icke-skolrelaterade människor jobbar ju ändåå.
FAST ändå..så har vi haft en riktig ladidadii helg igen! Vi kan inte låta en helg vara sämre än en annan visst? Plus att det inte spenderades massa pengar heller.. så vi är rätt nöjda :)

Ligger i eves säng, inte lika begravd som förut men.. hon städar nämligen(69par), och jag sköter musiken på youtube! Listan är uppe i 35låtar nu, mmhm! BLAST-musik. Och jaa vi har pjays på oss fortfarande och neej vi har inte gjort något av det vi tänkte göra idag. Men hey, kvällen är ung och vi har knappt börjat haha..

Anywho. I Fredags joinade jag o V eve på sitt jobb igen, och åt massa gott! Dock hade vi ingen tidning att bläddra igenom denna gången, men fick nöja oss med att utvärdering diverse grejer! Sen efter mkt om och men, befann vi oss ALLA TRE i gråbo! Och det va en ladiidadii, då V blev invigd på vår partybuss! Där va det såklart fullfart med musik, and so on :) Målet för kvällen var Inferno och det kändes nästan som en premiär, för det va himlaa längesen vi va där! Tro det eller eeej. Himla kul va det med SANK YOU VERI MATS! Kvällen slutade, egentligen aldrig, men vi blev körda till vår slutdestination där vi blev påtvingade massa mat! GODDAN :D För att då gå tillbaka till det här med att kvällen aldrig slutade.. det gjorde den, fast vi fortsatte hahaha.. kl 8 tvingades en trötter vakna oc hypa med sina 2 gäster! Det blev photosession och Ftaaang! för helaa slanten :D Bildbevis kommer seeen hahaha..
.
Lördag va inte sämre på aktivitets biten! Jag o Eve lyckades ta oss till gråbo och sen infinna oss i baskethallen (försenade) igen på kvällen, där det va div2 match hihi. Det va celeb-besök, för Lisa o Becca kände att dom saknade oss så hemskt så dom joinade oss!! Efter det så kunde alla som inte hade något ställe att göra sig iordning på, joina mig o E på toaletten i OpenSun and GoodLooks! JAHAA va det bara vii!? Festligt. Men vi brukar juu sola där (brukade), och dom gillar oss.. så jag fick tillomed ladda min mob, OCH det fanns musik! men JAHAA va det inga andra människor där aaalls? Hmm.. lyx! Iaf, så blev vi ombytta och begav oss mot födelsedags festen i Angered. Påvägen dök också Miles Mario Mike Dias och Abou upp! Så vi var en samlad trupp ska ni veta :) Och för att sammanfatta deet, så finns det bilder och FILMER, SHALLALLAAA! me like you guys, ska ni vetaaa. Jag o eve åt verkligeen innan vi åkte HEM, helt tidigt kl 2! Myste gott till Beyonce - Halo hela natten, och drömde spännande drömmar båda två.

SÅ nu, ska ni veta att jag har flyttat mig till pallen mitt i Eves rum. och lyssnar massa musik.. ni ska få lite naames här nu ja, för alla älskar väll musik!? "You think I'd be hollin' if you not?"

Rihanna - Haitin on the club

Beyonce - Halo

Keke Palmer - Keep it movin
Metro Station - Shake it
Jamie Foxx ft T.I - Just like me
Jonas Brothers - Burnin up
Beyonce - Diva
Brutha - I can't feel the music
Sugababes - Easy

..amongst many other!

Har litee annat att babbla om, men tar det imon haha.. lr inatt! :)

Shallallaaa!
Jackie

No comments: