Monday, February 9, 2009

Get me a Prince, please!

Åh. Dessa gossar har hamnat i skuggan ju..

Jag har alltid uppskattat Prince William! Han e himla stilig. Och nu hamnade jag på massa olika klipp, och insåg att dom e "gamla" nu ju. Så nu tycker jag om Prince Harry med, lite för rödhårig för min smak egentligen..men han har härlig röst :) Tycker himla synd om deras ladies, om dom ens har några nu. Har ingen aning om vilket datum klippen var, men i P Ws fall (blev en snygg förkortning där nu) så verkar det iaf ha varit fram o tillbaka, med Kate Middleton? whats her face.. Katie-waite. VAD VÄNTAR DOM PÅ!? There's no waiting, when it comes to a prince. hihi.. DOCK inte så smart P H att klä ut sig till nazist på halloween? Hmm..men han e snäll.

Jag är tillbaka hos mina neighbours nu, och jag har oont i huvudet! Ser typ inget på mitt högra öga, så jag hoppas intee det är kopplat till varandra haha. Men somnar snart, så e lika bra att sova uuut.

"You're everything I need, and more. It's written all over your face.."

Jag älskar verkligen denna låten..vill lyssna på den alltid, i jättestora hörlurar!


Imorgon ska jag spela piano, har jag bestämt! och jobba.. men det är ju en annan sak. För övrigt så vill jag påminna om Beyoncé - Me, Myself and I. Den är en blast from the past, himla mysig. IMORGON blir jag extra glad om min TeenVogue har kommit, pleeease!? Ska kolla mitt bankkonto med, så jag kanske inte blir så glad. Jag gör det intee nu för jag vill intee ha nightmares.

Metro Station, himla festlig grupp jaa, har vi märkt det senaste (hype hype)! Sångaren, lr en av dom, är Miley Cyrus storebror HAHA! Its a sign. Shoutout Vics som luskade fram denna nyheten innan helgen. Så det ska vi leta reda på lite mer om jaa! Sen eree Grammy Awards, exakt inatt! Självklart visas det intee i Sverige! MEN på Star! kom jag på NU! Hmm, iaf så blir det en annan dag (Hejja Jonas Brothers!)

VIKTIGASTE: Hejdå goda mackor. Nu vill jag tatuera mig, gash sega sjukhus. Dumma kropp. Plus att jag måste fixa mitt hår nu uhm.. permanent i slutet på månaden. Klippa mig nästa månad, förlänga det bums! Om det går ihop :S

Kristen Stewart e snygg och Robert Pattionson..

..honom vet vi ju alla vad jag tycker om! ME LOVE!

Så denna bilden är ett måste idag..

ska läsa sista boken igen, så blir jag glad! (lr ledsen beror på hur man ser det)

.

I don't know why,

but I always will..

Jackie

No comments: