Thursday, February 26, 2009

Next time I see you, I'm giving you a high-five..

564
..'Cause hugs are overrated, just F.Y.I.

Yees, I'm at home. In my bed. Sick. Detta är något sorts straff för att jag virrat omkring så mycket de senaste helgerna (åren)! Eller så är det ett wake-up call, och jag får massa tid till att ta tag i mig själv. (thus the "paus" at work!) Mmhm, it's a sign all right!! Drama school anyone?..... Eeeeller så är jag bara sjuk?

Anywhooo. Igår va en mycket skum och dimmig dag. Jag åkte in till stan på eftermiddagen, och hängde med Jaz en stund. Vi satt på donken o babblade, som om det vore något café hahah. Heeela dagen heela tiden kände jag mig som en walking dead, on the edge of breaking down. Hmm kanske skulle stannat hemma? Sen åkte jag bil hem med mamma, så det va sköönt. Jag frågade om jag kanske hade feber.."Du ser ut som om du har det iaf.." Mmm, snygghet!

På kvällen satt jag hanna o lovisa nere i köket och spelade Alfapet, igen. Men jag gav upp efter en stund och la mig ner i soffan, men flyttade snabbt upp till sängen ist. Där däckade jag med armen över tangentbordet och vaknade senare med en huvudvärk som hette duga. Jag såg också att kl va 1, oops. Jag gick ner o hämtade fiil och Oboy, sen vaknade jag faktiskt bara en gång under natten tror jag!? MEN det va inte så trevligt.. Varjee gång jag är riktigt sjuk drömmer jag nightmares. Himla ofestligt. Så jag halv-vaknade och skakade för fullt men somnade snabbt om thankyouverymuch.

Ser inte fram emot inatt nej..

Idaag har jag (som igår) kollat massa JoBro grejs, mmhm! Filmen Jonas Brothers 3D Consert Experience har premiär 27 Februari. Imorgon, i USA. Idag fick jag också reda på att den kommer till Europa innan sommaren typ.. I wonder om den går på Disney Channel då mmh. Jag ska iaf se den och ha en blast :)

Joe är himla het. I must say. again. Hela tiden också! Alltså verkligen..Speciellt när dom är on-stage i Tonight, S.O.S, Lovebug, Burnin up, When you lool me in the eyes.. Himla fina kläder har dom alltid, allihopa.
Nick kan få prata forever. och sjunga, och skratta! Muuumms mest på honom.
"Kevin is the creative one" hahahha..
Jag mår himla bra av låten Burnin Up, och av When You Look Me In the Eyes videon! and everything else Jonas Brothers (hihi)

FAKTISKT då, tro det eller ej.. så har jag inte baaara stirrat på massa hotties nu under min sjuklighet. Jag har hittat några intressanta program osåå här i Sveariket. Nu undersöker jag Sorbonne igen, deras hemsida är så jobbig dock. Men min bror ringer väll i dagarna som han saa. Jag har faktiskt fått lite lagom panik, igen, över allt detta! I feel old god damnit. Det går liksom inte att ta vara på det som man redan slösat bort liksom? Men sen kommer det vissa perioder då jag bara YES jag e as ung o ska ha en blast när jag gör det o det o deeet. Så det gäller väll att komma igång, ivääg. Som sagt..

"Some of you think I don't talk very much..
It's kind of true but.."

Vila exakt nu.
Jackie

No comments: