Thursday, February 19, 2009

P.S I love you

..just to let everyone know you're with him.
You're his.

Nu har jag precis kollat klart p.s I love you! FINALLY! Gash.. för söt, såklart. Jaaag uppskattar Gerard Butler, han e himla festlig! Helt mysig i denna filmen och helt mmhmm i 300! Sen när jag ser filmen uppskattar jag att jag rest väldigt mkt i mitt lilla liv :) men oj så mkt det finns kvar att se!

Gash va jag vill mysa nu..sova bredvid någon söt jaa. Ska verkligen inte skriva för mkt om det här, men känner bara allmänt att det kommer bli lite krångligt framöver hehe. Dags att leta bland lite annat mån tro? If you get my point. Alltid är det så mkt framotillbaka, över dramatiskt och sen sjukt oseriöst. Det är alltid antingen eller haha.. SEN mitt-i-maten, som jag så fint säger, vill jag verkligen ha en studio. Eller iaf ett rum med speglar! Mitt rum skare vaa! My private little space. Åh önskar jag hade ett eget hus! Kanske bra att börja med lägenhet iaf? FAST mest av allt önskar jag att jag kunde skaffa eget.. mitt eget fel ja. Suck.

Idag har jag degat häär, och sen varit ute o gått i kylan med eve! Dock va vi ju en miljon grader varma under jackor tröjor legins byxor vantar o mössor haha! Sen avslutade vi kvällen med Gulashsoppa, Tacoschips med guaci, och godiiis!! Framför tvn såklart :)

Himla synd att alla andra på planeten är så små..


När jag vaknade idag fick jag en lycka när jag insåg att Heroes verkligen har börjat igen. Så nu har jag tillomed några avsnitt att komma ikapp på. Vihoo! Heja Peter Petrelli. Och jag msnade med V i miami! Där har hon det bra :) iiih!! Stå på dig V!

Jag måste sluta ta efter filmer så mkt,
om det inte ska göras något produktivt av det sen :)

Nu måste jag sova för Jaz kommer exakt sms tidigt o fråga HAA BROR vart e du? So enough of this! Igår va det iskallt i mitt rum, nu är det himla varmt igen. NOTE TO MYSELF: Bli frisk. Jag ska andas stan imon, sånt gör mig alltid piggare, faktiskt.

People change, and promises are broken.

Jackie

No comments: