Wednesday, February 4, 2009

Holy Crap.

Får man skriva så? Kanske inte så många som ser detta ändå hihi..

Ligger i min säng för tillfället aka Vs soffa! Tvn är på, men har precis glott på the City, och ska nu byta till Daddys Girls(kanske borde sova ist)! AH jag gillar the City, men stör mig på att avsnitten är så korta! WE WANT MORE! Men har iaf börjat uppskatta The Aftershows för det är ju som att snacka om showen med sina vänner, fast det e live studio haha.. Himla spännande att Kelly Cutrone är med och pratar i telefonen nu. Om jag hade träffat henne life hade jag varit himla rädd måste jag säga. Hon ser för det första lite läskig ut, hoppas hon aldrig läser detta. SHOUTOUT ADAM som vanligt, snyggare än snyggast. Och ett litet rop ut till Jay, Whitneys pojkvän, för han va himlaa söt idag! Nyfrisserad och inget stubb haha, så det uppskattar vi. Dock fick man bara se honom snabbt men hey..Blir jag någonsin mer sugen på att flytta till NY än när jag kollar på detta? I doon't think so. Men sen ändrar jag ju mig alltid beroende på vad jag kollar på hahah. Får helt enkelt ta mig till Paris och fortsätta därifrån mmhm :)

Anywho, update om min favis Allie! FÖR det första, holy Crap!! va aldrig så smal igen("size 2" my ass! inte min men ah).. men ska inte tracka henne för mkt, för hela avsnittet idag handlade om hur smal hon var, och det är uttjatat allmänt (ej ok men you get my point) och det har inget att göra med varför jaag uppskattar henne såå! För det andra, har jag hittat hennes agency och full name! Verkar vara ett himla nice ställe att jobba på, med fashion & music blandat! Career path maybe? Go for it!


Så, häär är hon för OneManagement NY.


Idaaaag..va det spännande på jobbet. Ne inte speciellt men fick iaf så många som jag ville, tillslut, och det började lite nytt folk! Så stämningen va positiv iaf.. Sen fanns det massor att prata om som vanligt, och jag o Rebecka håller stämningen fint i vårat 4a rum haha :) "Ehm, jo som jag PRECIS berättade så..!!" vissa människor e ju himla speciellaa. Har också gjort lite "quick notes" på mobilen, men den är uthyrd till eve över natten i det andra rummet.. så tyvärr, får bli en annan gång! För övrigt, gillar jag att vakna i stan. Ska verkligen in tidigare imon, kom jag på nu, för det kan mycket möjligt vara så att den nya TeenVogue är ute. Och det kan mycket möjligen göra hela min vecka! DET är en grej jag fåår lägga pengar på (ne egentligen inte, men jag gör det ändå). Och efter att ha nekat en stickad mysig tröja idag, för endast 99kr så förtjänar jag väll det visst hihi.


Bytte precis till MTV, och kom på att jag är väldigt tyst på musikfronten! Men jag har faktiskt bara lyssnat på the same old, på min mobil. Inte för att jag klagar. Faktiskt så har V nästan erkännt att hon GILLAR the Jonas Brothers, för när hon höörde några låtar som dom gjort så sa hon "Jahaa, jag visste inte att det va dom som sjöng den. Den är ju faktiskt bra. Jag gillar sånn musik." HA! Då fick hon skämmas mmhm hihi. Plus att det är Grammy Awards för full halls, söndag! Det uppskattar vi när dom, bland många, kommer va där o vara heta.


OK, såg en mycket skum video precis. Visade sig att det va Marilyn Manson.. duuh.

Han har klippt sig! Och nu hånglar dom runt, i massa blod.Hmm..

Ni vet Adidasreklamen, med massa kändisar på fest typ..? Den blir jag glad av. Förut blev jag sugen på Tisdags klubben, i somras! Tack vare Lady Gaga - Just dance. :) Och jag vill hemskt mkt ha vår nu, så att mina kläder kan uttrycka lika mkt glädje åt det som jag vill! In other words, shorts varje daag, ingen jackaa, extremt härliga skjortor á la E&J! Och förhoppningsvis, inget Sverige!!


Sweet dreams cutie!
Jackie

No comments: