Monday, February 9, 2009

I find my paradise..

..when you look me in the eyes.
Jaa, detta inlägget är dedicated to JB - When you look me in the eyes. HELLO i love it. Videon är för övrigt det mysigaste ever, svartvitt funkar alltid finfint! :)


Nu sitter jag i köket o väntar på mina ägg. Mitt hår är en kaluffs och jag har på mig shorts, som om det vore sommar. Men ska faktiskt sy lite i mina legins så vintervädret kan andas ut.. you're not goin anywhere! TYDLIGEN. Skruttit.. jag o eve har dött efter våren hela helgen! SKYNDA.. allting är mysigare när det e shortor och shorts som gäller hihi, tycker vi!


Jag ska försöka hinna med en tidigare buss in till stan, så jag kan gå av o spana efter min tidning! Som sagt, den hade gjooort min dag! Sen undrar jag med hur denna veckan kommer bli? Det är ju lov, vilket betyder att det kommer va extra mkt folk överallt.. men för min del då? Hoppas folk e lite piggare on the phone, så går nog arbetsdagarna foooort!

Uhm.. nu va det nog inget mer! Ska lyssna på min spelningslista on the tuube. Himla bra är den.


Sötnöt.
Jackie

No comments: