Friday, February 13, 2009

Head clappin', Hip shakin', Heart breakin'

My big crush (on of them): Noah Mills

Mmhm..I wonder why. FÖR HAN ÄR 25år! Och pratar som en N.Y plutt, på bästa möjliga sätt! Han har en HOT BOD, och älskar musik & skådespeleri. Vihoo. Plus att han pluggade psychologi förut, vilket är ett himla festligt ämne! Herre guu skicka hit honom bums?

Sen så är han så FREAKIN CUTE så jag vet inte vad! 197cm ungefär. Perfa ju? Han passar till mina klackar :) och..exakt på bilden häär står han med Doutzen Kroes. OCH HENNE HAR JAG TRÄFFAT in the locker room inne i Forever 21, NY. Så det betyder att jag nästan träffat honom med. Visst? Så kan man ju ändå tänka, ehm..

Sen uppskattar jag alltid Burberrys kampanjer. För det första märker man på en gång när man ser bilderna att det ääär Burberry. Det ser så himla brittiskt ut haha. Lily Donaldson, höger, är 88a och grymme! Heja henne. Såå smygreklam våren ehm ehm..

.

Jag är extra inspirerad idag för jag va up and going i stan redan kl 12! Jag åt lunch med pappa på Åhléns (LAX!) och fick reda på att han har ett kontor fint o lämpligt mittemot apoteket inne i nordstan typ hahah. Javisst! Efter det kände jag att det va på tok för jobbigt att bara åka hem igen. Så jag tog tillfället i akt för lite shopping! Eller mest titta och längta, i mitt fall! Men köpte ett HIMLA fint armband på H&M för 60kr (ist för 80, för det va rabatt!) så jag blev lite glad iaf. Plus att jag fick en ny foundation från M.A.C av pappa, för min gamla från usa va SÄMST! Så jag har ännu en gång saved me some money.

.

Och nu ska jag resa mig upp ur sängen, med lika hög musik, för att börja fixa mig smått! WHAT TO WHEAR? Har inte ens någon aning om vad som ska göras ikväll.. Ska till Vics först iaf. VICI OM DU SKOLKAR FRÅN OSS IDAG!! och funderar på att ha mina höga skor.. dom e bekvämaa.. Oh well..

.

WTB igen (What the buck)

http://www.youtube.com/watch?v=9MZtxzl0Iek&feature=channel

.

Music's in my soul.

Jackie

No comments: