Tuesday, February 17, 2009

Mmm, maränger!

Åh jag är så himla trööött. Yes varför sover jag intee är frågan då?
JO, för att jag måste blogga :) missade för övrigt mitt grand valentines inlägg! Ej ok. Hade massa gossip girl inspererat jag skulle ta upp ju, vinkelivink!

Men iaf, så sitter jag i köket och ska skriva häär sen lägga mig där uppe! Mamma är här, så jag vill icke störa henne huhu.. Jag undrar om hon kommer få en del av min sjuklighet nu? Det är ju kanske inte så bra. FÖR jag är nämligen sjuk. Det brukar bli så när man är ute en hel helg och ens dragkedja på jackan är sönder nämligen. Kollade mitt bankkonto för första gången sen i början av förra veckan med. Hej hopp det va mindre positivt. Men nu är det en vecka kvar tills lönen visst? Folk fyller iofs år oså i helgen med såå..

What's been going on this weekend då? Nu minns jag inte ens när jag bloggade sist. Men lördag va ju Alla hjärtans dag, så jag va först ute med min pojkvän sen hade vi hyrt en mysig svit på gothia towers! Eeeeeeeeeller inte, för det är faktiskt inte så jag rullar. Jag vaknade helt sent på dagen, tog mig fint in till eves café där jag o V sedan fikade. Kvällen va minst sagt spännande.. Jag o V tog oss in till stan - tillbaka till Frölunda hem till Yenka (lekte med honom bobban tysken o diego) - tillbaka till stan och Excet - somnade inte hos V som planerat. Och nu är min mob sönder, gash.. Vill aldrig ha så ont i mina fötter igen heller (gå barfota del 1)

Söndag va inte sämre oh nej.. Jag o Eve begav oss tillbaka till V. Hon låg i soffan o snarkade med pizza o chips :D När vi orkat ta oss tillbaka till gråbo åt vi sushi! Det va en stor fascination hemma hos eve hahah. Sen hälsade vi på mammaa för hon fyllde ett år äldre. Vi skrattade till något UK dans program, festligt vare. Mamma bjöd inte på champagne, för den va snart slut. Så vi drack cola! Vid 21 va vi till hos eve, trötta och tröttaaaa. Men eftersom det va fint besök från längre upp i landet, fann vi oss sittandes på bussen påväg in till stan..och ut! Så kvällen spenderades på Chez (Rescue me, and take me in your arms..) och sedan parkan ("Ni två är vackrast på dansgolvet. Alla andra dansar för pengar, men ni gör det för att det är kul"). Det va jag eve o massa långa killar :) plus att Lisaa o Maja joinade hihi! Sånt gillar vi! När det sedan stängde hade vi en trötthet som inte borde finnas! och vi GICK till svingeln..(gå barfota del 2, halva vägen) Men när allt hopp verkade försvunnet, såg vi en grill med liv i! "Evee! Är det öppeeet?" VIHO it was! Mannen därinne sa att det alltid är skönt att avsluta kvällen med att få se 2 söta tjejer. ehm..plus att han tvingade oss att ta på oss våra skor igen! So we did:) Iaf, tiden gick fort och helt plötsligt va jag hemma i Gråbo igen.. Och har jobbat som vanligt :) Dubbelliv någon?

Jag vill iaf aldrig ha såhär ont i mina fötter igen.. och blåmärket på mitt ben uppskattas inte så värst mkt heller. Ska borsta tänderna exakt nu, för jag har maxat maränger :)

Shoutout Chanel Iman

Mer om henne och NY fashion week imon mmhm. (påminn mig)


host host sov gott.
Jackie

No comments: