Sunday, January 18, 2009

This will be a good thing..

..I think.

Nu är vi ALLA hos V igen. Otroligt..och tillomed, så är min lillasyster med här i soffan bredvid mig. Spännande!

Vi kommer ifrån stan, alla sover nu, men jag kollar Twilight, eh JA! Ska sova extra gott inatt mmhm..Sen vill jag inte tänka på veckan som kommer, oh nej! Helgen va alldeles för kort för mitt eget bästa :( Kan dra allt igen nu, men alla vet nog redan vad jag syftar på haha..

anywhoooo..får se hur det går. Man lär sig lite mer efter varje helg med vårat gäng :) JÄRNGÄNG är vi ändå trots allt fortfarande, och uppskattar att lisa tog sin tid idag för att leka med oss efter matchen :D OCH DÄR, va jag för övrigt väldigt glad, då jag fick krama storebroren B igen, och många mer :)

well.. vad mer, somnar snart och skulle gå igenom hela helgen men icke! DET HAR GÅTT FÖR FORT, är ju ett säkert uttalande iaf haha.. fy jag vill intee.. vill verkligen tatuera mig exakt nu.. lr iaf prata med min doktor o planera lite mer!!

nu blir det natti snart..men ändå har ni varit avis på vår "Girlie-spelningslista" hela helgen mmhm. OCH norrköping here we come!!

pussilur
Jackie

No comments: