Wednesday, January 28, 2009

I just don't like liers..

The City, ones again! Jaa vi gillar den serien..

Allie är fortfarande min favorit, dock pratas det väldigt mkt om att hon e föör smal.. så nej det e inte därför jag gillar henne lol. DOCK visste jag att jag kände igen henne, och hon är verkligen med i Shayne Wards video - No Promises! BALLT! Den videon e mysigaste ever. Precis som alla hans videos.. Dock har jag inte hela hennes namn, så har ingen aning om vilka agenturer and so on hon är med i! Men ska ta tag i det någon dag tänkte jag :)
*
Sen vill jag verkligen förlänga mitt hår nu! Dags o få fart på det änna.. Idag köpte jag en ögonskugga från Åhlens för 49kr, 3färger, iih! We LOVE. Det gjorde mig glad.. hade helst velat visa upp dom tillsammans med en ny outfit, men deeet kommer tyvärr inte hända! Möjligtvis näst månad, om det händer något värt då. Men sen är jag faktiskt lite nöjd med mig själv för jag har insett att jag inte kan handla saker hit o dit #1 för jag har inga pengar :P #2 för jag måste spara allt som jag kan!..sen har ju Februari inte ens börjat än, så får se hur det gåår efter första helgen ehm.
*
Iaf så imon ska jag leta fram adressen till Paris skolorna, och TA TAG I DET. For real! Pälls på detta liksom, nehee..Sommar i Paris, låter ju som en NICEHET om inte annat..Men ändå vill jag jobba på ett ställe där folk har lite stil, får man säga så? För det vill jag himla mkt iaf!

ej ok Gothia, att ni inte vann. Men ni e söta ändå.
*
Sen vandrar jag för tillfället runt med 2 tidningar i väskan, och några spring/summer kataloger :) sånt gillar vi, give me more. OCH jag är helt totalt såld på the ancle boots. AH så sjukt snygga. Finns i alla modeller, färger, (tyvärr inte storlekar) designer, öppen tå, varma..SNYGGA! Vill peka på dom som finns i tidningarna och vipps så ploppar det upp ett live par framför mig!! If only..Men arbetar fortfarande på det dära med "min nya 2009 look". Det kanske inte syns (det korta håret räknas INTE) men året har ju knappt börjat så, stay with me on this one. Det e ju ganska mkt förändring på gång.. allmänt också. Så det kan ske ganska många förändringar här o var! I hope.
And this..is ADAM, Allies boyfriend.
Han e snygg, han e modell. såklart..

och detta är Nils, från Paris FashionWeek at Thierry Mugler,

Han e oxå rätt snygg, såklart.


..och nu e klockan jätte mycket som vanligt. Men eftersom jag fortfarande sitter nere i köket så kommer jag nog somna såfort jag går upp o lägger mig! Ett MINUS på V idag för hon hatar på mina Disney Channel kommentarer.. Men ett PLUS oxå till henne för hon läser min blogg MAHAH, och har fest..snart.. och då ska vi ha kul :D SEN vill jag aldrig höra att jag har BADDRÄKT på mig igen, iaf inte i det sammanhanget som det nämndes idag. UH! Förträng allt det dära exakt nu.. Dock vill jag ha en one-peace som är en sån two-peace, ni vet? Som ser ut som en bikini men sitter ihop i mitten.. aah den e snygg! Ska skaffa rätt kropp först bara så :)

*

Nadal är vidare till kvartsfinal, ändå visste vi ju redan det sen innan aah.. och han spelar match halv nio in the morning! Jag sover då juu. ej ok att jag inte sett en ända match än.. men FINAL på söndag iaf :) fingers crossed

*

Sweet Dreams

Jackie

No comments: